El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Condemna la fundació i el seu llogater, Dimitri Sturdza, per haver impedit l'estiu passat l'accés dels descendents del mecenes a la finca
L’Audiència Provincial ha revocat la sentència del Jutjat de Maó i ha restituït el dret dels familiars del doctor Rubió a poder fer ús de la finca de Mongofre. El tribunal condemna la fundació i el seu llogater, Dimitri Sturdza, per haver impedit l’estiu passat l’accés dels descendents de Rubió a la finca, el que considera que és un acte que pertorba i altera els drets que tenen reconeguts des de la mort del mecenes, ara fa 24 anys.
Ignasi i Maria Rosselló Rubió van interposar la demanda l’agost passat, quan van trobar la porta d’entrada a Mongofre tancada amb doble cadenat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades