Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
![Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma](https://ib3img.s3.amazonaws.com/files_flutter/70379-whatsappimage20250205at13304321.gif)
La que ha estat la seu de nombrosos congressos en els darrers anys ha deixat d'ingressar 800.000 euros
Queixes de la que ha estat la seu de nombrosos congressos en els darrers anys. La propietat de l’Auditòrium de Palma assegura que la posada en marxa del Palau de Congressos li ha suposat importants pèrdues econòmiques. Lamenta també que a l’edifici públic, però gestionat per mans privades, s’hi facin concerts. Per la seva part, Melià ha xifrat en 9,4 milions l’impacte econòmic del Palau durant el 2017.
D’aquesta manera, els responsables de l’Auditòrium de Palma acusen el Palau de Congressos de competència deslleial amb doblers públics. Consideren que esdeveniments que en altres edicions s’han dut a terme a l’Auditòrium, ara s’han desviat al Palau de Congressos. Però també espectacles com el de Joan Manuel Serrat, que el mes de juliol actuarà al Palau de Congressos quan normalment ho feia a l’Auditòrium. Si no haguessin replantejat el seu volum de negocis, haurien tingut pèrdues d’entre 600 i 800.000 euros.
Melià xifra en 9,4 milions l’impacte econòmic del Palau de Congressos durant el 2017
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada