Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
El nou model és més modern i còmode, però manté el color fúcsia que sempre les ha caracteritzades
El pròxim 14 d’agost torna l’activitat a l’Auditòrium de Palma amb la representació del Llac dels Cignes per part del Ballet de Kíiv. I els espectadors notaran un canvi substancial: després de 57 anys, es renoven les butaques de la Sala Magna.
Han estat testimonis de milers de concerts, obres de teatre i nits inoblidables. Mai no s’havien canviat, però aquest estiu arriba el moment del relleu. Amb el nou model, més modern, es guanya en comoditat, però no canvia el que sempre les ha caracteritzades: el color fúcsia.
Aquest canvi forma part del pla per reformar progressivament les instal·lacions. I per al futur, és mira molt amunt, ja que la direcció del teatre vol cobrir la sala que té al sostre de l’edifici per guanyar un nou espai per a 600 espectadors.
La renovació de les butaques ha suposat una inversió de mig milió d’euros i ha comptat amb el patrocini de l’empresa Hierro i Aceros de Mallorca i amb el finançament de l’Isba.
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana