Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables
Monica Casarotto és sòcia de Micromenorca. Han anat creixent i ara acaben d’obrir un local al centre comercial Sa Caleta, a Ciutadella. Cultiven fins a 13 microvegetals i en produeixen els brots a l’interior, amb l’ajuda de llum, per evitar així mal temps i plagues de l’exterior. Treballen molt amb restaurants i agroturismes; també arriben a botigues de Ciutadella. Fan venda directa del producte en viu i també dels brots tallats.
Teodoro Gomila és fundador de Microgreens Baleares, amb seu també a Ciutadella. Ha començat a produir-ne aquest darrer any. Cultiva fins a 32 varietats de microplantes com el fesol, la llentilla, la soja, el gira-sol, la col vermella i el blat. Gomila explica que “el que feim és agafar la llavor, hidratar-la amb aigua, després la germinam i més tard la posam amb llum durant un temps fins que es converteix en microplanta, amb les concentracions de propietats multiplicades”.
Antonio Rodríguez, xef executiu de Sa Lliga i Aqua Catering declara: “La veritat és que s’utilitzen bastant, sempre hem de posar el punt final de verd als plats i tenen molt de sabor”. Al restaurant Sa Lliga, a Maó, no pot faltar aquest producte per acompanyar les seves paelles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació