Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables
Monica Casarotto és sòcia de Micromenorca. Han anat creixent i ara acaben d’obrir un local al centre comercial Sa Caleta, a Ciutadella. Cultiven fins a 13 microvegetals i en produeixen els brots a l’interior, amb l’ajuda de llum, per evitar així mal temps i plagues de l’exterior. Treballen molt amb restaurants i agroturismes; també arriben a botigues de Ciutadella. Fan venda directa del producte en viu i també dels brots tallats.
Teodoro Gomila és fundador de Microgreens Baleares, amb seu també a Ciutadella. Ha començat a produir-ne aquest darrer any. Cultiva fins a 32 varietats de microplantes com el fesol, la llentilla, la soja, el gira-sol, la col vermella i el blat. Gomila explica que “el que feim és agafar la llavor, hidratar-la amb aigua, després la germinam i més tard la posam amb llum durant un temps fins que es converteix en microplanta, amb les concentracions de propietats multiplicades”.
Antonio Rodríguez, xef executiu de Sa Lliga i Aqua Catering declara: “La veritat és que s’utilitzen bastant, sempre hem de posar el punt final de verd als plats i tenen molt de sabor”. Al restaurant Sa Lliga, a Maó, no pot faltar aquest producte per acompanyar les seves paelles.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat