Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El programa de festes de Maó serà molt similar al de 2019, abans de la pandèmia, tot i que molt pendents de les noves restriccions
Maó prepara el programa de Nadal en un moment complicat en què el municipi lidera la incidència acumulada de totes les Illes, amb 550 casos per cada 100.000 mil habitants, i Menorca torna a entrar aquest dilluns al Nivell 1, on es recuperaran restriccions de contenció a la propagació del virus.
A un per mes començar Nadal, Maó està acabant d’enllestir el programa de festes. I ho fa amb un escenari ben diferent que el de fa unes setmanes. El municipi lidera, en aquests moments, la incidència acumulada de totes les illes, amb més de 550 casos a 14 dies, i Menorca està a punt d’entrar al nivell 1 per la incidència de la Covid, que ja dobla la mitjana balear amb 300 casos. Una situació que preocupa als restauradors que temen un augment de restriccions durant aquestes dates.
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, es mostra optimista. Diu que amb una taxa de vacunació superior al 80%, enguany sí que es podran celebrar les festes, però amb prudència. L’Ajuntament de Maó, també es mostra esperançador. El programa de festes de Nadal serà molt similar al de 2019, abans de la pandèmia, tot i que molt pendents de les noves restriccions.
El sindicat mèdic SIMEBAL considera que es van retirar massa prest els passaports Covid als ports i aeroports, i suggereix fer test d’antígens a les escoles, dos cops per setmana.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors