Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest passat mes d'agost, l'aigua no va baixar dels 28 graus i va assolir pics rècords superiors a 31 graus
Aquest passat mes d’agost, l’aigua no va baixar dels 28 graus i va assolir pics rècords superiors a 31 graus. De fet, nosaltres, els humans, hem patit molta de calor, però la fauna marina també és una de les principals afectades per aquesta pujada, com els coralls i les esponges.
Si aquest escenari continua, ens enfrontam a una mar amb molta menys biodiversitat. I no ens podem oblidar de la posidònia, el bosc de la mar, la qual a partir dels 28 graus també comença a patir. Per tant, és molt important tornar a l’equilibri necessari per a la mar.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix