Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El Consell de Menorca espera ara a FITUR a conèixer, amb xifres, l'evolució dels enllaços d'aquest hivern amb Londres i París
Menorca disposa, aquest hivern, de set connexions nacionals i dues d’internacionals amb Londres i París. Un augment de la connectivitat que es nota, i molt, als comerços, i també a les oficines de turisme de l’illa, que el novembre i desembre passats han incrementat un 13 % les visites respecte de l’any passat.
A menys de dues setmanes perquè comenci a Madrid FITUR, una de les fires internacionals de turisme més importants del món, des del Consell de Menorca consideren que comptar amb vols directes amb algunes de les principals capitals espanyoles i europees durant l’hivern és fonamental per a la redistribució del flux turístic al llarg de l’any i l’allargament de la temporada.
Les connexions amb Londres i París que s’han mantigut amb el co-màrqueting de la Fundació Foment del Turisme s’afegeixen als set vols que Menorca manté aquest hivern amb la Península, amb destinacions com Madrid, Barcelona, València, Màlaga i, des d’enguany també amb Bilbao, o els enllaços amb Palma o Eivissa. L’augment de rutes aèries directes amb Menorca s’han notat positivament als comerços, i també a les oficines de turisme. Només el novembre i el desembre es van atendre més de 5.300 persones, un 13% més que els mateixos mesos de 2021.
El Consell espera ara a FITUR a conèixer, amb xifres, l’evolució dels enllaços d’aquest hivern amb Londres i París.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears