Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Ara hi ha 29 malalts hospitalitzats a Menorca, sis d'ells a la Unitat de Cures Intensives
A Menorca, la incidència de la pandèmia ha fet que, en només tres dies, gairebé s’hagin duplicat els ingressos a l’hospital Mateu Orfila. Ara hi ha 29 persones al centre hospitalari (quan divendres n’eren disset), sis d’elles a l’UCI.
L’augment de la pressió hospitalària a la Unitat de Cures Intensives del Mateu Orfila per casos de coronavirus ha obligat als responsables de l’Àrea de Salut de Menorca a tancar dos dels seus sis quiròfans avui dilluns i demà dimarts i a obrir la segona UCI Covid. Ubicada a l’Hospital de Dia, té capacitat per a dotze llits.
D’altra banda aquests dilluns només s’ha informat de dos nous casos. A Menorca, en total, hi ha 462 casos actius, després que s’hagi comunicat l’alta de 97 pacients que eren en seguiment UVAC. Gairebé la meitat dels actius són a la zona del Ponent; mentre que la taxa de positivitat a l’Illa se situa en 523 casos per cada 100.000 habitants.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús