Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La portaveu de JxCat és investigada per una suposada adjudicació a dit de diversos contractes
La portaveu de Junts per Catalunya, Laura Borràs, no s’ha presentat al Tribunal Suprem a declarar en qualitat d’investigada per uns delictes de prevaricació i malversació.
Borràs ja ho va anunciar a través de les xarxes socials, i es va excusar en què “fer-ho implicaria validar totes les irregularitats que fa més d’un any que -segons diu- denuncia”.
Recordem que la portaveu de Junts per Catalunya és investigada per una suposada adjudicació a dit de diversos contractes, quan era directora de la Institució de les Lletres Catalanes.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut