Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ha estat dimarts capvespre amb motiu de la celebració del seu pancaritat
Com ja és tradició, els quintos de Campanet, han coronat el pi de Sant Miquel. Ha estat dimarts capvespre amb motiu de la celebració del seu pancaritat. Una coronació, però, que s’ha resistit.
Laura Comas, guanyadora del Campionat Nacional de Taekwondo 2019, ha aconseguit finalment tocar la bandera fermada a aquest tronc d’uns 10 metres d’altura, després de més d’una hora i mitja des que ha començat la festa. Ha estat possible gràcies a l’ajuda de la resta dels joves del poble.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat