El jugador tanca la seva etapa al futbol amb el conjunt blanc-i-blau després d'haver jugat a Primera i Segona Divisió
Amb 38 anys, el lateral dret de l’Atlètic Balears Laure Sanabria ha decidit deixar el futbol professional. Laure posa així punt final a una trajectòria que l’ha duit per totes les categories del futbol espanyol. La temporada 2007-08 debutà a primera divisió amb el Deportivo de la Corunya. Va deixar l’equip galleg la temporada 2017-2018 per fitxar per l’Alcorcón, de segona divisió. L’Atlètic Balears aquesta temporada ha estat l’epíleg a la seva trajectòria.
Amb els blanc-i-blaus, Laure ha disputat 36 partits entre lliga i Copa i ha jugat 2.966 minuts. A més, el jugador era un dels pesos pesants del vestidor. Demà s’acomiadarà en roda de premsa.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona