Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquells que no disposin d'ella hauran de pagar el bitllet senzill
156
L’autobús serà gratis l’any que ve a Palma per als qui tinguin la targeta ciutadana. Així ho ha anunciat, aquest dilluns, el batle de Palma, José Hila, qui, acompanyat pel conseller de Mobilitat i Habitatge, Josep Marí, ha especificat que l’Empresa Municipal de Transports (EMT) rebrà al voltant de 20 milions d’euros per a compensar aquesta gratuïtat.
D’aquesta manera, els qui tinguin targeta ciutadana podran viatjar gratis en els autobusos de l’EMT de Palma al llarg de 2023. Aquells que no disposin d’ella hauran de pagar el bitllet senzill.
Aquesta mesura té un doble objectiu. Hila ha explicat que, d’una banda, es pretén ajudar a les famílies enfront de l’alça dels preus derivat de la Guerra d’Ucraïna i, d’altra banda, és una aposta per la mobilitat sostenible.
Actualment, hi ha més de 376.837 targetes ciutadanes actives.
Si no posen mes frecuencies sera un desgavell.
Esper que per un problema de sanidat ambiental, retirin tots els buses de gassoil que contaminen tant com es barcos de turistes que que estan amarrats i en MARCHA durant 12 ò 24h. Dia derrera día tot s’estiu. CONTAMINAT CIUTAT.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals