Logo IB3N
X

L’autòpsia confirma l’apunyalament com la causa de la mort del jove italià a Platja d’en Bossa

La família de la víctima ja es troba a Eivissa i estudia personar-se com a acusació particular en el cas

30/04/2026

L’autòpsia confirma l’apunyalament com la causa de la mort del jove italià a Platja d’en Bossa

6

La família del jove mort apunyalat aquest dimecres enmig del carrer a Platja d’en Bossa ha arribat avui a Eivissa i ja ha iniciat els tràmits per repatriar el cos, un procediment que té una durada d’uns 10 dies. Cal recordar que el jove, de 35 anys, és natural de la localitat de Pagani, a prop de Nàpols.

La vicecònsol d’Itàlia a Eivissa ha rebut la família en la seva arribada a l’illa, l’ha acompanyada durant tota la jornada i ha explicat a IB3 Notícies com els familiars tenen la intenció de personar-se com a acusació particular al cas. Mentrestant, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil continua investigant les causes d’aquest succés.

El presumpte autor de l’apunyalament, un home també italià de 45 anys, ja ha estat detingut i roman a les dependències de la Guàrdia Civil, que no descarta més detencions. Un testimoni del succés va relatar com dos homes varen atacar la víctima, que finalment va ser apunyalada mortalment a un costat, un fet que ha confirmat l’autòpsia del cos.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT