L'home s'enfronta a una petició de condemna de presó permanent revisable
Isaac Buj / Europa Press
564L’autor confés de la mort de la seva dona embarassada i del seu fill, de només set anys, a sa Pobla el maig de 2021 ha admès aquest dilluns que sabia que la seva dona estava embarassada quan la va matar. Ha estat durant la darrera sessió del judici amb jurat que se celebra l’Audiència Provincial en el moment que l’home ha fet ús del dret a l’última paraula quan ha demanat perdó pels fets i ha afegit, per mitjà de la intèrpret, “que està destrossat per dins per tot el que ha fet”.
L’home s’enfronta a una petició de condemna de presó permanent revisable.

Isaac Buj / Europa Press
En el seu informe final, el lletrat que exerceix la defensa de l’acusat, l’advocat Miguel Ángel Ordinas, ha recordat que inicialment va negar que l’home conegués l’estat de gestació de la dona i que va ser recentment quan l’home, en una entrevista en el centre penitenciari “va donar l’ordre” d’admetre l’embaràs en les conclusions definitives, com ja l’havia fet en instrucció l’any 2021.
Amb les paraules de l’acusat ha acabat l’última sessió de la vista oral. Aquest dimecres està previst que la magistrada-presidenta lliuri a les parts el qüestionari perquè formulin les consideracions que estimin adients. La magistrada ha avisat ja als membres del jurat que han d’acudir a l’Audiència amb els seus efectes personals perquè en el moment de rebre l’objecte del veredicte, quedaran incomunicats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera