Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Fa més de 18 anys que els vesins denuncien la situació i ara la Fiscalia denúncia un presumpte delicte mediambiental
L’Autorització Ambiental aprovada per la Comissió Balear de Medi Ambient obligarà l’empresa Endesa a complir els paràmetres que marca l’informe. Haurà de controlar les vibracions, el soroll, les emissions de gas i el tractament de residus. Amb això, aquest estiu, es reduiran les molèsties que genera des de fa més de 18 anys aquesta central. Una instal·lació que abasteix d’electricitat l’illa durant els mesos de més demanda.
S’instal·laran un total de quatre estacions de mesurament fixes al voltant de la central, per tal de mesurar els valors sonors i garantir que no es sobrepassin els valors màxims. Això mentre s’espera la instal·lació del tercer cable.
El passat mes d’octubre els vesins van remetre un escrit a Fiscalia. Aquest organisme acaba d’interposar una denúncia per un presumpte delicte mediambiental.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat