Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Fa més de 18 anys que els vesins denuncien la situació i ara la Fiscalia denúncia un presumpte delicte mediambiental
L’Autorització Ambiental aprovada per la Comissió Balear de Medi Ambient obligarà l’empresa Endesa a complir els paràmetres que marca l’informe. Haurà de controlar les vibracions, el soroll, les emissions de gas i el tractament de residus. Amb això, aquest estiu, es reduiran les molèsties que genera des de fa més de 18 anys aquesta central. Una instal·lació que abasteix d’electricitat l’illa durant els mesos de més demanda.
S’instal·laran un total de quatre estacions de mesurament fixes al voltant de la central, per tal de mesurar els valors sonors i garantir que no es sobrepassin els valors màxims. Això mentre s’espera la instal·lació del tercer cable.
El passat mes d’octubre els vesins van remetre un escrit a Fiscalia. Aquest organisme acaba d’interposar una denúncia per un presumpte delicte mediambiental.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE