Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El líder de la Superlliga serà cap de sèrie si guanya l'Emevé de Lugo (19 hores); les jugadores es donen un bany de masses amb les generacions de formació a Alaior
L’Avarca de Menorca serà semifinalista de la Copa de la Reina, que es celebrarà a Sevilla a finals del mes de gener, si derrota l’Arenal Emevé de Lugo (dissabte, 19 hores).
És, per tant, una jornada ben especial la d’avui per a l’Avarca de Menorca. Tan especial que l’equip líder de la Superlliga ha volgut compartir la prèvia amb les generacions més joves del vòlei menorquí. Els 90 participants d’aquesta jornada de promoció celebrada a Alaior han rebut la visita sorpresa del conjunt de Bep Llorens.
L’Avarca té avui l’oportunitat de treure el bitllet directe per a les semifinals de la Copa. Per fer-ho, ha de derrotar l’Emevé de Lugo a partir de les set. Les visitants defensaran a Ciutadella les seves darreres opcions d’entrar també a la Copa. La jove jugadora mallorquina, Lidia Gómez, veu l’equip preparat per assolir aquest nou objectiu.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes