Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El grancanari és un equip que amaga un potencial encara per explotar, adverteixen des de Ciutadella; l'estat de forma de jugadores com Carla Jiménez, serà clau
L’Avarca de Menorca rep avui capvespre l’Heidelberg de Las Palmas. El rival de les ciutadellenques és un nouvingut a la categoria, que en tres jornades no ha sumat cap punt i només ha guanyat un set. I és, per tant, el cuer de la classificació.
El club menorquí adverteix que les canàries tenen un potencial que pot explotar en qualsevol moment. L’Avarca cercarà la segona victòria del curs, aprofitant el bon moment de forma de jugadores com la internacional Carla Jiménez.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals