Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'equip de Ciutadella s'enfronta a l'Emevé, el coer de la Superlliga; la central madrilenya ha superat una lesió muscular
Partit trampa a la Superlliga per a l’Avarca de Menorca el d’aquest dissabte, a partir de les 17:30 hores. L’expedició de Ciutadella s’ha desplaçat fins a Lugo on s’haurà d’enfrontar a l’Arenal Emevé.
L’equip gallec és el coer, no ha sumat cap punt en sis jornades i només ha guanyat dos sets. La victòria és obligada, però el Vòlei Ciutadella ve de perdre el seu primer partit a ca l’Alcobendas (3-1) i no se’n refia.
La central madrilenya Laura Monzón, que no juga des de la segona jornada, ja està disponible per a Bep Llorens -s’ha entrenat al mateix nivell que la resta de l’equip-, una vegada superada una lesió muscular, la segona per a la jugadora aquesta temporada.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors