L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
La segona plaça atorga l'accés directe a les semifinals de la Copa; Neusa Neto, recuperada de l'esquinç de turmell
L’Avarca de Menorca rep l’Haro Rioja (19 hores), amb l’objectiu de consolidar el coliderat i fer un pas més cap a les semifinals de la Copa de la Reina que s’organitzarà a Ciutadella. Hem compartit les hores abans del partit amb una de les protagonistes, Wanda Banguero.
Wanda Banguero compleix, al seus 27 anys, la seva desena temporada a Europa. Aquesta internacional per Colòmbia ha trobat a Ciutadella el racó ideal per continuar la seva carrera. I l’Avarca de Menorca, un dels complements idonis per a un projecte ambiciós. El primer objectiu, mantenir la segona plaça actual en acabar la primera volta, per accedir directament a les semifinals de la Copa.
Avui toca guanyar per despenjar d’aquesta cursa un rival directe, l’Haro Rioja, que a la pretemporada es va imposar al torneig de Ciutadella. Per aconseguir-ho, l’Avarca compta amb la fiabilitat que ha demostrat l’oposada de Cali, pròpia d’un ordinador de darrera generació. El hardware de Banguero va produir 29 punts en la victòria a Las Palmas, essent la millor jugadora (MVP) de la jornada 5.
La sud-americana valora que l’Avarca li permeti compartir vestidor amb jugadores contrastades. Recuperada Neusa Neto de l’esquinç al turmell dret i amb la baixa i Maria Barrasa -te toca el ligament creuat anterior del genoll esquerra- Wanda confia a repetir davant l’Haro un dels seus gestos preferits, la salutació al triomf.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques