Els cinc locals de la plaça des Born de Ciutadella perdran les terrasses amb la tornada dels cotxes
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
L'equip de Bep Llorens ha perdut 3-0 davant el Prostejov i al set d'or la victòria ha estat també per al conjunt txec
178
S’acaba el somni europeu per a l’Avarca de Menorca. Les de Ciutadella han perdut als al set d’or contra el Prostejov txec i diuen adeu a la Challenge Cup als vuitens de final.
El duel ja no ha començat bé per a les menorquines, que han perdut el primer set per un contundent 25 a 14. A la segona mànega, la història s’ha repetit. Domini de les txeques que han tancat el set per 25 a 15. Al tercer, les de Bep Llorens han intentar reaccionar, però les rivals no han cedit i han guanyat 25 a 22.
Les txeques, per tant, han igualat el 3-0 de l’anada. L’eliminatòria s’ha hagut de decidir al set d’or. I allà el Prostejov ha tornat a guanyar per 15-13, certificant el seu pas a quarts i l’eliminació de les ciutadellenques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara