Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

L'equip de Bep Llorens ha perdut 3-0 davant el Prostejov i al set d'or la victòria ha estat també per al conjunt txec
S’acaba el somni europeu per a l’Avarca de Menorca. Les de Ciutadella han perdut als al set d’or contra el Prostejov txec i diuen adeu a la Challenge Cup als vuitens de final.
El duel ja no ha començat bé per a les menorquines, que han perdut el primer set per un contundent 25 a 14. A la segona mànega, la història s’ha repetit. Domini de les txeques que han tancat el set per 25 a 15. Al tercer, les de Bep Llorens han intentar reaccionar, però les rivals no han cedit i han guanyat 25 a 22.
Les txeques, per tant, han igualat el 3-0 de l’anada. L’eliminatòria s’ha hagut de decidir al set d’or. I allà el Prostejov ha tornat a guanyar per 15-13, certificant el seu pas a quarts i l’eliminació de les ciutadellenques.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI