menorca
Tots els equips balears de màxima categoria de voleibol estan en marxa. Als darrers dies vos hem contat com els tres de la Superlliga masculina començaven els seus entrenaments de pretemporada. Avui horabaixa qui han acabat les vacacions són les jugadores de l’Avarca de Menorca.
L’Avarca de Menorca ha encetat la pretemporada amb la protocolària primera sessió d’entrenament. Les càrregues físiques comandaran el full de ruta de les primeres setmanes. La novena temporada de Bep Llorens al front de l’equip de Superlliga inclou cinc cares noves –Wanda Banguero, Carlota García, Renata Benedito, María Sanchís i Olga Huguet-, amb l’intenció de pujar el nivell competitiu del curs anterior.
Tampoc no ha faltat el tradicional discurs del president Andreu Hernández cap a les jugadores. El directiu ha fixat un objectiu molt clar per enguany, la paraules més repetida ha estat guanyar. Idò, ja ho saben, hi haurà nou crit per motivar al vestidor ciutadellenc.
Cercador |
Urko Otegi reconeix que s'ha de millorar molt en atac; els darrers sis partits la mitjana en anotació ha estat...
El curs s'inscriu en una campanya de conscienciació per lluitar contra el racisme i la xenofòbia
Es tracta d'un positiu que estava en seguiment per part dels equips UVAC
Overwater (20) i Orfila (17) lideren en anotació el partit dels de Joan Martínez (82-73); els tirs lliures de Pepe...