Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'equip de Ciutadella resol en tres sets el primer partit a casa; Wanda Banguero (14) i Maira Westergaard (13), les màximes anotadores
L’Avarca de Menorca ha derrotat el Sant Cugat (3-0), en partit corresponent a la segona jornada de la Superlliga i que era el primer que disputava el projecte 2022/2023 del Vòlei Ciutadella davant la seva afició.
El pavelló ha rebut amb una ovació i un record a Maria Antònia Gomila, “Gomi”, però després les jugadores de Bep Llorens han anat per feina i han resolt la cita en tres sets: 25-20, 25-18 i 25-20. Wanda Banguero (14) i Maira Westergaard (13) han estat les màximes anotadores, ben acompanyades per Amelia Portero i Carla Jiménez, amb 9 cadascuna, i Iva Pejkovic, que ha fet 7 punts.
El tècnic ciutadellenc ha destacat la “intensitat defensiva” i la “varietat d’atac” per explicar el joc i el resultat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc