Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Chamalières francès i el Barça completen un cartell de primer nivell
Les capitanes i tres representants dels clubs participants, a la presentació a Sa Caleta
20L’Avarca de Menorca, de la Lliga Iberdrola de vòlei, es presenta aquest cap de setmana davant la seva afició en el Torneig Internacional Vacances Menorca Resort. L’esdeveniment, que va ser presentat a l’hotel Blanc Palace de Sa Caleta, es celebra en format triangular i completen un cartell de primer nivell el VBC Chamalières francès i el CV Barça.
L’Avarca juga dissabte amb el Chamalières i diumenge davant el Barça. Tots els partits es celebraran a les 19 hores i l’entrada és gratuïta.
El president Andreu Hernández va exercir d’amfitrió en la presentació de l’esdeveniment. Les jugadores de l’Avarca volen oferir la millor versió a l’afició, una setmana abans de començar la lliga.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat