Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
La central brasilera ha estat clau en els subcampionats de Copa i Lliga de l'equip de Bep Llorens; és la sisena peça confirmada del projecte 2024/2025
L’Avarca de Menorca ha confirmat fa una estona una nova renovació per a la temporada que ve. Es tracta de Marcella Amaral. L’acord entre la central de Rio de Janeiro i l’entitat de Ciutadella és per dues temporades, després que Amaral s’hagi distingit com una de les peces clau perquè l’equip de Bep Llorens arribes a les finals de Copa i de Lliga.
La brasilera, de 28 anys, és la sisena jugadora confirmada per al projecte 2024/2025 de l’Avarca de Menorca. Les accions d’Amaral expressen per elles mateixes la transcendència, impacte i explosivitat que la jugadora ha tingut en el joc, els resultats i la cohesió de l’equip.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros