Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

L'equip de Bep Llorens guanya per primera vegada aquesta temporada el vigent campió al 'tie break'; Jimena Gayoso (28p) i Marcella Amaral, les màximes anotadores
La final de la Superlliga és ben viva. L’Avarca de Menorca va guanyar l’Hidramar Gran Canària al ‘tie break’ (3-2) i va forçar el quart partit de l’eliminatòria definitiva.
Els petits detalls havien separat l’Avarca de Menorca de la victòria en els cinc precedents contra l’Hidramar Gran Canària… Un d’aquests detalls, ahir, va ser l’afició menorquina… un factor diferencial.
L’equip de Ciutadella va seguir el guió dels dos primers partits i va guanyar el primer set. L’Hidramar Gran Canària va reaccionar i va capgirar el marcador. Ho va fer amb parcials molt ajustats i quan semblava que l’Avarca els tenia encaminats. Amb tot, l’entrenador canari Fran Carballo no n’estava gens satisfet.
Empès pels seus, l’Avarca va superar el cop anímic i amb un plus d’emoció i un extra de tensió aconseguí forçar el ‘tie-break’. El tècnic local Bep Llorens manifestà la satisfacció pel treball i saber estar de tot l’equip.
La central brasilera Marcella Amaral, amb 22 punts, va exhibir caràcter i determinació… també Jimena Fernández Gayoso, la màxima anotadora amb 28 punts.
El pavelló esclatà amb el 15-12, 3-2 per a l’Avarca i una oportunitat més d’allargar la lluita pel títol.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo