Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

L'equip de Bep Llorens repetirà presència a la segona competició europea; és la setena compareixença continental en vint anys a l'elit del club de Ciutadella
L’Avarca de Menorca ha formalitzat oficialment la seva participació en la CEV Cup per a la temporada que ve. L’equip de Ciutadella tornarà a competir al segon escaló continental. La temporada passada va caure a l’eliminatòria de play-off, la prèvia als quarts de final, contra l’Alba Blaj de Romania.
Serà la setena participació en una competició europea del club ciutadellenc i el quart any seguit trepitjant Europa. De fet, és la quarta participació en la segona competició en importància -les anteriors van ser el 2010 i el 2011-, en els vint anys de l’equip menorquí a la màxima categoria. El Vòlei Ciutadella també ha competit a la Challenge Cup els anys 2012, 2023 i 2024.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors