L'equip iguala amb devuit punts a la classificació el Logronyo, primer classificat; Maira Westergaard, màxima anotadora amb 20 punts
Bones notícies les que ens han arribat de Barcelona per a l’Avarca de Menorca. L’equip de Ciutadella s’ha imposat per un set a tres al Barça, al qual ha hagut de remuntar el set inicial, per en les tres mànegues següents mostrar-se absolutament superior (25-21, 19-25, 14-25, 16-25).
Maira Westergaard ha estat la màxima anotadora amb 20 punts, la capitana Noelia Sánchez n’ha aportat 15 i Wanda Banguero 12 més. Amb aquest resultat, les jugadores de Bep Llorens pugen fins a la segona posició, empatades a devuit punts amb el líder, el Logronyo.
Si l’Avarca de Menorca aconsegueix matenir aquesta posició al final de la primera volta -n’hi falten quatre jornades-, l’equip insular accediria directament a les semifinales de la Copa que es celebrarà a Ciutadella.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'