Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Gran Canària acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final
És una setmana especial a Ciutadella, dies de treball per tornar a una final de la Superlliga 12 anys després. L’Avarca de Menorca ha iniciat el compte enrere per jugar-se el títol contra el Gran Canària en una temporada gegant.
Las Palmas acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final. Guanyar un partit allà i recuperar el factor pista és el gran objectiu. L’Avarca de Menorca i el Gran Canària ja es varen enfrontar a la final de Copa i ara es tornen a veure en la lluita pel títol. Un fet indicatiu del seu domini a la competició domèstica.
Temps d’Avarca, temps de tornar a fer història.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa