Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Gran Canària acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final
És una setmana especial a Ciutadella, dies de treball per tornar a una final de la Superlliga 12 anys després. L’Avarca de Menorca ha iniciat el compte enrere per jugar-se el títol contra el Gran Canària en una temporada gegant.
Las Palmas acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final. Guanyar un partit allà i recuperar el factor pista és el gran objectiu. L’Avarca de Menorca i el Gran Canària ja es varen enfrontar a la final de Copa i ara es tornen a veure en la lluita pel títol. Un fet indicatiu del seu domini a la competició domèstica.
Temps d’Avarca, temps de tornar a fer història.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució