El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Gran Canària acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final
És una setmana especial a Ciutadella, dies de treball per tornar a una final de la Superlliga 12 anys després. L’Avarca de Menorca ha iniciat el compte enrere per jugar-se el títol contra el Gran Canària en una temporada gegant.
Las Palmas acollirà dissabte i diumenge les dues primeres entregues de la final. Guanyar un partit allà i recuperar el factor pista és el gran objectiu. L’Avarca de Menorca i el Gran Canària ja es varen enfrontar a la final de Copa i ara es tornen a veure en la lluita pel títol. Un fet indicatiu del seu domini a la competició domèstica.
Temps d’Avarca, temps de tornar a fer història.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle