Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Una victòria pot propiciar que l'equip de Ciutadella recuperi el liderat, tot i les baixes de Neto i Barrasa
Wanda Banguero, Maira Westergaard, Noelia Sánchez i l’entrenador Bep Llorens representaran l’Avarca de Menorca al proper All-Star de la Superlliga, el dia 29 de desembre.
Abans, però, l’equip juga diumenge a cal Barça (16 hores), el darrer classificat, amb la intenció de sumar els tres punts i esperar que altres resultats li permetin recuperar el liderat.
Ho haurà de fer sense Neusa Neto i Maria Barrasa, totes dues lesionades. El club, de moment, no pensa a fitxar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania