Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'atacant asturiana, Cristina Llorens, confia en el bon moment de l'equip per fer un pas més cap a la Copa de la Reina
Partit de màxima exigència per a l’Avarca de Menorca. L’equip de Ciutadella rep l’Haris de La Laguna, el líder imbatut de la Superlliga, a partir de les 19 hores. Un partit per confirmar les bones sensacions que van deixar les menorquines dimecres passat i fer un pas més cap a la Copa de la Reina.
El moment de forma de Cristina Llorens és el reflex de l’evolució de l’Avarca de Menorca com a equip i la seva aposta per jugadores amb un paper secundari. L’asturiana és la tercera anotadora de l’equip i segona en punts directes i recepció.
Després de passar per damunt el Kiele, l’Avarca està preparat per rebre l’Haris, el líder imbatut de la Superlliga. A quatre jornades per tancar la primera volta, l’objectiu de classificar-se per a la Copa de la Reina és més a prop. El primer pas implica acabar amb la imbatibilitat de les canàries i tornar a mirar de prop el liderat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat