Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Empresaris i ports esportius han denunciat pèrdues econòmiques pel vessament d'aigües fecals a la mar
Aquest dijous no quedarà arreglada la canonada de la depuradora d’Eivissa que es va rompre dilluns i que va causar el vessament de fecals al port. Segons ha informat la Conselleria de Medi Ambient, no han arribat les peces que fan falta per reparar l’avaria.
Empresaris i ports esportius han denunciat pèrdues econòmiques pel vessament d’aigües fecals a la mar. L’Ajuntament d’Eivissa diu que no és competència seva tot i que estan al cas del problema.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat