El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El PP acusa el Govern de posar en risc la vida dels menorquins i Més també demana explicacions a la consellera
El servei d’avió ambulància de Menorca continua ocasionant problemes. L’aeronau ha estat inoperativa 14 dies en un mes, cosa que ha mobilitzat l’oposició. El PP acusa el Govern de posar en risc la vida dels menorquins. La conselleria, però, diu que les darreres incidències són a causa d’una avaria puntual i garanteix la qualitat dels trasllats de pacients.
El novembre de 2018 es va adjudicar el transport sanitari entre illes. Per primera vegada, es podien dur malalts de forma regular des de Menorca a Son Espases dia i nit. Un any després, l’Ib Salut va rescindir-ne el contracte perquè el servei no complia tots els requisits exigits. Però fins que no es faci la nova adjudicació se n’encarrega la mateixa empresa, des de fa dos mesos. I darrerament hi ha hagut més incidències: L’aeronau només ha estat 24 hores operativa 14 dies en un mes.
El PP va més lluny. Acusa la conselleria de manca de transparència i de negligència i urgeix la consellera a comparèixer en el primer ple del Parlament. Els populars no comprenen perquè, un cop se li va haver de rescindir el contracte a l’empresa que l’operava, se li ha permès continuar
La Conselleria atribueix el darrer problema a l’avaria patida per l’avió-ambulància i garanteix que s’ha atès igualment tots els malalts.
Salut confia en resoldre definitivament els problemes amb la nova concessió que està tramitant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom