Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El conjunt palmesà supera el Viladecans i aquest diumenge jugarà la gran final per l'ascens
172
L’Azul Marino Sant Josep es jugava un bitllet per a la final per l’ascens i no ha fallat. Les de Dani Rubio s’imposaren al Viladecans per 6 punts en un partit que controlaren des de l’inici i que només varen veure compromès al tram final. Al descans, l’Azul Marino partia amb un marcador de 27 a 19.
Al tercer quart Aya Traoré va liderar l’Azul Marino, que va ampliar l’avantatge fins als 15 punts. La tensió, però, arribà al darrer quart, quan les catalanes remuntaren el partit. Minuts finals d’infart, en què Traoré i Alejandra Quirante tancaren la victòria de l’Azul Marino: 56-50.
Alegria al Palau Municipal d’Inca on aquest diumenge l’Azul Marino es juga davant el Costa Almeria una plaça a la Lliga Femenina Challenge, la segona categoria del bàsquet espanyol. Serà a les 19.30 h de l’horabaixa i en directe pel web d’IB3.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis