Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

El conjunt palmesà supera el Viladecans i aquest diumenge jugarà la gran final per l'ascens
L’Azul Marino Sant Josep es jugava un bitllet per a la final per l’ascens i no ha fallat. Les de Dani Rubio s’imposaren al Viladecans per 6 punts en un partit que controlaren des de l’inici i que només varen veure compromès al tram final. Al descans, l’Azul Marino partia amb un marcador de 27 a 19.
Al tercer quart Aya Traoré va liderar l’Azul Marino, que va ampliar l’avantatge fins als 15 punts. La tensió, però, arribà al darrer quart, quan les catalanes remuntaren el partit. Minuts finals d’infart, en què Traoré i Alejandra Quirante tancaren la victòria de l’Azul Marino: 56-50.
Alegria al Palau Municipal d’Inca on aquest diumenge l’Azul Marino es juga davant el Costa Almeria una plaça a la Lliga Femenina Challenge, la segona categoria del bàsquet espanyol. Serà a les 19.30 h de l’horabaixa i en directe pel web d’IB3.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió