Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El procés perquè sigui delicte internacional ja s'ha iniciat i en un parell d'anys podria estar reconegut
Grups ambientalistes de les Illes donen suport a la campanya per convertir l’ecocidi en un crim internacional. L’objectiu és que aquest nou delicte, que consisteix a danyar greument el medi ambient, de manera duradora i intencionada, s’equipararia als crims de lesa humanitat o al genocidi.
La Fundació Stop Ecocide és la que impulsa aquesta campanya arreu del món: convertir el dany intencionat greu i durador al medi ambient en delicte reconegut per la Cort Penal Internacional. Els vessaments de petroli, la destrucció dels boscos o l’abocament massiu de plàstics a la mar estarien en el punt de mira.
Països com el Regne Unit o Xile han anunciat que donen suport a l’ecocidi. També el papa Francesc. El Parlament Europeu ha votat a favor que els Estats membres reconeguin el delicte.
Experts en Dret Internacional de les Balears expliquen que la normativa actual dels països es queda curta per fer front a un problema global amb actors transnacionals.Grups ambientalistes amb presència a les Illes com Extintion Rebellion han signat el manifest per considerar l’ecocidi un delicte. D’altres com el GOB hi donen suport.
El procés per que l’ecocidi sigui delicte internacional ja s’ha iniciat. Fonts jurídiques indiquen que podria torbar-se un parell d’anys a estar reconegut.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval