Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Es dispararà el dèficit públic al 10,3%, el major des de l'any 2012
La previsió del govern espanyol és que l’economia registrarà una caiguda del Producte Interior Brut del 9,2% al llarg d’aquest 2020. El coronavirus ha fet que totes les previsions del govern central es veiessin alterades.
Una taxa de creixement que el govern central situa, l’any 2021, en un 6,8%. A més, la vicepresidenta econòmica també preveu una pujada de l’atur, que arribaria enguany al 19%.
Aquesta crisi sanitària també ha tingut un impacte en la despesa pública. Aquesta ha augmentat en 10 punts percentuals respecte de l’any passat, situant-se al 51,5% del PIB. Això sumat a una caiguda dels ingressos públics dispararà el dèficit públic al 10,3%, el major des de l’any 2012.
El PIB s’enfonsa un 5,2%, la pitjor caiguda dels darrers 50 anys
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle