Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Es dispararà el dèficit públic al 10,3%, el major des de l'any 2012
La previsió del govern espanyol és que l’economia registrarà una caiguda del Producte Interior Brut del 9,2% al llarg d’aquest 2020. El coronavirus ha fet que totes les previsions del govern central es veiessin alterades.
Una taxa de creixement que el govern central situa, l’any 2021, en un 6,8%. A més, la vicepresidenta econòmica també preveu una pujada de l’atur, que arribaria enguany al 19%.
Aquesta crisi sanitària també ha tingut un impacte en la despesa pública. Aquesta ha augmentat en 10 punts percentuals respecte de l’any passat, situant-se al 51,5% del PIB. Això sumat a una caiguda dels ingressos públics dispararà el dèficit públic al 10,3%, el major des de l’any 2012.
El PIB s’enfonsa un 5,2%, la pitjor caiguda dels darrers 50 anys
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues