D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

La CAEB vaticina que la temporada de 2022 serà bona però que segurament no s'arribarà a les xifres de 2019
L’economia balear va créixer un 8,9% durant l’exercici passat. Són 3,5 punts més que la mitjana de creixement del país, segons les dades de l’Institut Nacional d’Estadística del passat divendres, segons les quals la mitjana de PIB estatal interanual va ser del 5,5%.
La presidenta de la patronal CAEB, Carme Planas, ha explicat al programa Al dia, d’IB3, que el creixement més destacat de 2021 a les Illes es produí al sector serveis, que va registrar un 17% de millora. Altres sectors tenen un creixement més moderat. És el cas de la indústria, que va créixer un 6%, o de la construcció, que ho feu un 2%.
“Hi ha molta incertesa i no sabem com es desenvoluparà la inflació aquests mesos”, ha dit Planas, “ens espera una bona temporada i ens seguirem recuperant però no arribarem a les xifres de 2019”.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret