Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'intrusisme i la dificultat per contractar personal qualificat són els principals mal de cap dels empresaris
Les dades donades a conèixer pels responsables de la petita i mitjana empresa d’Eivissa i Formentera reflecteixen, un any més, la preocupació del teixit empresarial pels efectes de l’intrusisme. Un mal de cap al qual se suma la dificultat per trobar personal qualificat per contractar.
Comerç, hostaleria i restauració són la creu quant a la millora de les dades dels negocis, mentre que indústria, transport i construcció en són la cara. La desacceleració se centra sobretot a Vila, on la gran concentració de negocis augmenta la competència i crea un excés d’oferta. Amb vista al 2018, l’optimisme és contingut.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703