Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
A les biblioteques de Menorca els lectors podran escoltar, amb els ulls embenats, lectures de passatges d'algunes de les obres clàssiques
Les Biblioteques de Menorca reivindiquen els clàssics de la literatura que omplen les seves prestatgeries i que, de vegades, queden eclipsats per modes i novetats literàries d’èxit, asseguren, passatger. Ho fan amb un cicle de lectures a cegues. Dijous s’oferí la primera sessió a Sant Lluís, amb la periodista Ana Haro, i aquest divendres tocarà el torn a l’actor Jordi Odrí a la biblioteca de Ciutadella.
El títol del cicle, clàssics amb els ulls tancats, ja era prou suggerent. Així que un cop a la biblioteca, els assistents han acceptat amb gust embenar-se els ulls i deixar-se endur per les paraules que Emily Brönte va triar, al 1847, per començar el relat que l’ha feta immortal per a la història de la literatura, Cims Borrascosos.
L’escriptora i periodista Ana Haro ha estat l’ecarregada d’iniciar aquest cicle de lectures que recorreran les biblioteques de Menorca. La propera sessió serà avui vespre, a Ciutadella, on Jordi Odrí posarà veu a la prosa de Tolstoi amb la lectura a cegues d’‘Ana Karenina’.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari