Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
A les biblioteques de Menorca els lectors podran escoltar, amb els ulls embenats, lectures de passatges d'algunes de les obres clàssiques
Les Biblioteques de Menorca reivindiquen els clàssics de la literatura que omplen les seves prestatgeries i que, de vegades, queden eclipsats per modes i novetats literàries d’èxit, asseguren, passatger. Ho fan amb un cicle de lectures a cegues. Dijous s’oferí la primera sessió a Sant Lluís, amb la periodista Ana Haro, i aquest divendres tocarà el torn a l’actor Jordi Odrí a la biblioteca de Ciutadella.
El títol del cicle, clàssics amb els ulls tancats, ja era prou suggerent. Així que un cop a la biblioteca, els assistents han acceptat amb gust embenar-se els ulls i deixar-se endur per les paraules que Emily Brönte va triar, al 1847, per començar el relat que l’ha feta immortal per a la història de la literatura, Cims Borrascosos.
L’escriptora i periodista Ana Haro ha estat l’ecarregada d’iniciar aquest cicle de lectures que recorreran les biblioteques de Menorca. La propera sessió serà avui vespre, a Ciutadella, on Jordi Odrí posarà veu a la prosa de Tolstoi amb la lectura a cegues d’‘Ana Karenina’.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT