Logo IB3N
X

L’edifici que antigament acollia les oficines del SOIB a Maó es reformarà després d’anys en desús

El Govern, a qui li correspon la titularitat, preveu invertir mig milió d'euros per remodelar la nau al llarg del 2022

23/12/2021

L’edifici que antigament acollia les oficines del SOIB a Maó es reformarà després d’anys en desús

209

L’edifici que antigament acollia les oficines del SOIB a Maó, al polígon industrial, es reformarà després d’anys en desús. El Govern, a qui li correspon la titularitat, preveu invertir MIG milió d’euros per remodelar la nau al llarg del 2022. Segons el Partit Popular, que va presentar una esmena als pressupostos per reclamar aquesta inversió, és un espai que es troba en estat d’abandonament des de fa massa temps mentre que abans havia servit, fins i tot, com a seu de la delegació del Govern a Menorca.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella