Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
El sindicat policial Jupol es planteja interposar una querella contra l'editorial i el dibuixant Toni Galmés
L’editorial Comanegra diu que no acceptarà les peticions del sindicat policial Jupol, que reclama la retirada del còmic ‘On és l’estel·la?’ per considerar que denigra la imatge de les forces de seguretat. El director de l’editorial, Joan Sala, defensa el to satíric del llibre i també es nega a demanar disculpes. Avui ha comparegut a l’acte de conciliació que s’havia de celebrar als jutjats de Palma i que s’ha suspés a petició del sindicat. Jupol reclama que també es citi l’autor del llibre, el manacorí Toni Galmés que, en aquesta ocasió, no havia estat localitzat.
Si no hi ha acord, Jupol es planteja interposar una querella per injúries i calúmnies que també va dirigida contra la conselleria de Cultura i l’Institut d’Estudis Baleàrics que va subvencionar el còmic amb 1.000 euros.
Davant les acusacions d’adoctrinament infantil, Sala insisteix que aquesta sàtira de les mobilitzacions independentistes està adreçada al públic adult. També explica que, en un any, n’han venuts 6.500 exemplars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola