Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es tracta de la publicació 'Enter the Kann', que ha tret al mercat una petita firma mallorquina, Autsaider Cómics
L’editorial mallorquina Autsaider Cómics ha aconseguit col·locar la seva publicació ‘Enter the Kann’, de l’autor valencià Víctor Puchalski, al mercat nord-americà. Els 1.500 exemplars de l’edició espanyola ja estan gairebé exhaurits. I ara l’editorial Fantagraphics Books acaba de comprar els drets per distribuir-lo des de Seattle.
Ata Lasalle, que també és il·lustrador, creà fa sis anys l’editorial Autsaider des de Llubí. Abans, havia estat un dels impulsors del TMEO. Del centenar de títols que ha publicat, també està deixant petjada ‘El método gémini’, un còmic sobre la màfia basat en fets reals, firmat per Magius.
Una petita editorial que trepitja fort, i lluita per donar visibilitat als autors nacionals i internacionals del còmic més underground.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703