Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Disposa del major catàleg de títols publicats a Mallorca
L’editorial Moll va néixer, ara fa 90 anys, com a continuació de la feina d’Antoni Maria Alcover i per seguir publicant el Diccionari català-valencià-balear. Nou dècades més tard disposa del major catàleg de títols publicats a Mallorca.
90 anys separen aquests dos llibres de rondalles els uneix però la passió per Mallorca de Francesc de Borja Moll. Més de 1.500 títols i prop de 500 autors acompanyen la història de l’editorial Moll. Els tres tresors però també noves joies que donen continuïtat a l’aposta d’Alcover i Borja Moll per preservar part de la història de Mallorca.
Però no tot ha estat un camí de roses, l’any 2016 la crisi va estar punt d’acabar amb l’editorial. Al 2019 comença una nova etapa al servei de la cultura en llengua catalana. Una Nova Editorial Moll que esperen aguanti 90 anys més, però sempre guiada pels valors de l’original.
Enhorabona i a seguir fent país!❤️
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu