L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
La ponent ha estat la finalista del Premi Global d'Ensenyança al docent més innovador
Més de dues-centes persones de la Comunitat Educativa de Menorca han participat, a Ciutadella, en unes jornades sobre inclusió organitzades per l’Associació de Familiars de Persones amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). S’hi ha abordat la necessitat d’atendre la diversitat de l’alumnat, independentment de la seva condició.
Mitjançant una conferència i dos tallers s’hi ha exposat com els docents poden ensenyar a cadascun dels alumnes a partir de les seves singularitats, aprofitant les seves capacitats i adaptant-ne les eines que els calguin.
L’encarregada d’impartir aquestes jornades ha estat Silvana Corso, finalista del Premi Global d’Ensenyança del 2017, un guardó al qual es van presentar 20.000 docents de 37 països.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques