El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La socialista insisteix que no fa feina per al PSOE i que investigava per a un llibre
EFE/ Chema Moya
359La socialista Leire Díez assegura que no va actuar “en nom ni en representació de ningú” en la reunió en la qual se la sentia demanar informació comprometedora sobre membres de la Unitat de Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, que es dedica a investigar casos de corrupció pròxims al Govern.
Ho ha explicat en una compareixença a Madrid, després de demanar la baixa com a militant del PSOE. Diu que no és “ni llanternera” del PSOE ni una “covarda”.

EFE/ Chema Moya
Díez ha reivindicat la seva condició de periodista i assegura que durant la feina d’investigació que fa des de fa anys per a un llibre, no ha actuat en nom del partit ni del govern. “La meva feina és la meva feina, en cap cas l’he feta en nom de ningú ni representació de ningú”, ha dit Díez.
L’encara militant socialista ha insistit que les converses en les quals tractava de recaptar informació compromesa sobre l’UCO s’emmarquen en una recerca periodística que duu a terme des de fa molt de temps.
“Es pot ser socialista i fer una feina d’investigació”, com és el cas del treball que faig des de fa anys”, ha sentenciat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven