Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

La socialista insisteix que no fa feina per al PSOE i que investigava per a un llibre
EFE/ Chema Moya
105La socialista Leire Díez assegura que no va actuar “en nom ni en representació de ningú” en la reunió en la qual se la sentia demanar informació comprometedora sobre membres de la Unitat de Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, que es dedica a investigar casos de corrupció pròxims al Govern.
Ho ha explicat en una compareixença a Madrid, després de demanar la baixa com a militant del PSOE. Diu que no és “ni llanternera” del PSOE ni una “covarda”.
EFE/ Chema Moya
Díez ha reivindicat la seva condició de periodista i assegura que durant la feina d’investigació que fa des de fa anys per a un llibre, no ha actuat en nom del partit ni del govern. “La meva feina és la meva feina, en cap cas l’he feta en nom de ningú ni representació de ningú”, ha dit Díez.
L’encara militant socialista ha insistit que les converses en les quals tractava de recaptar informació compromesa sobre l’UCO s’emmarquen en una recerca periodística que duu a terme des de fa molt de temps.
“Es pot ser socialista i fer una feina d’investigació”, com és el cas del treball que faig des de fa anys”, ha sentenciat.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre