La Big Band Ciutat d’Eivissa actuà anit a la plaça de la Sotamurada de Vila amb totes les cadires ocupades. La nit es completà amb l’actuació de José Carra Trio.
I avui a les nou i mitja del vespre, Miryam Laterce farà sonar els seus ritmes entre l’R&B i el jazz al Baluard de Santa Llúcia. Una hora més tard, serà el torn de l’Eivisa Jazz Experience, una proposta encapçalada un any més per Abe Rábade.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui