Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
El tècnic aragonés cercarà la seva primera victòria a la banqueta blava
Pablo Alfaro segueix treballant contra rellotge amb la plantilla de la Unió Esportiva Eivissa amb vista a preparar la seva estrena a la banqueta pitiusa contra el San Fernando. El tècnic aragonès ha dirigit avui la darrera sessió abans de rebre el conjunt gadità, una sessió que s’ha allargat dues hores. Tots els jugadors de la plantilla, inclosos Fobi i Emiliano Armenteros, han entrenat amb normalitat i, a priori, podrien entrar a la llista de convocats. L’Eivissa es troba ara mateix a 8 punts de la zona de play-off i demà només li val la victòria davant un rival directe si vol continuar somiant amb l’ascens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis