Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Cristian Herrera, Appin i Morante, dubtes per la final de l'Anxo Carro
La Unió Esportiva Eivissa es juga diumenge les poques opcions que li queden de permanència contra un rival directe. A la UD se li acaba el temps i les jornades i necessita començar a guanyar per mantenir un fil de vida a la Segona Divisió. A Lugo els espera un rival que també és en zona de descens i que es troba immers en una important crisi esportiva i institucional. Els gallecs són penúltims amb cinc punts més que l’Eivissa.
A l’Anxo Caro podrien debutar els dos darrers fitxatges d’aquesta finestra de mercat, el xilè Williams Alarcón i el jove cedit per l’Atlètic de Madrid Javi Serrano. Tots dos estan disponibles i viatjaran amb l’equip. Qui segurament no arribarà a Lugo és el central argentí Marcos Mauro, encara lesionat. Alcaraz té el dubte d’un home clau, Cristian Herrera que s’ha perdut els dos darrers entrenaments per un procés víric. Morante i Kevin Appin s’han entrenat a banda del grup i també son dubte. El duel a Lugo es disputa diumenge a les 9 del vespre i el podreu seguir en directe com sempre a IB3 Ràdio.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats