Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Els eivissencs s'han imposat per la mínima al coer, mentre que els mallorquins han caigut de manera contundent a Màlaga
La UD Eivissa ha aconseguit la victòria per la mínima contra el coer a Can Misses. Ha estat Soko, després d’una centrada potent i mil·limètrica d’Eugeni. És el seu vuitè gol en la lliga.
Abans del descans, l’Eivissa ha pogut ampliar distàncies en una doble ocasió del punta rus i Medina. En la primera acció de la segona meitat, Olabe desaprofita la gran acció de Soko. Després el Recreativo Granada s’ha crescut i ha sumat ocasions. En el minut 69, Rodelas té la millor ocasió dels visitants. En el 77, Gallar pot sentenciar, però no. Encara toca patir, i en el minut 89 el filial té l’última oportunitat davant la desatenció defensiva de l’Eivissa.
Tres punts més. L’Eivissa iguala amb el Castelló, però encara no és líder.
L’altra cara de la moneda la protagonitza l’Atlètic Balears, que acumula set jornades sense guanyar. L’equip blanc-i-blau torna de buit a casa després de perdre a La Rosaleda 3 a 0. De fet, al Màlaga, i concretament a Roberto, li han bastat 4 minuts per sentenciar el partit. Al minut 16 ha fet el primer gol… i al 20, el segon.
Ja a la segona meitat, Ofoli, en pròpia ha fet el 3 a 0 definitiu. Els balearicos intentaran reaccionar la setmana que ve a casa contra l’Antequera.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull