Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Mallorca B es manté a dos punts després de la victòria in extremis davant el Manacor
Victòria 5 a 0 de l’Eivissa, líder de Tercera davant el Sant Rafel. Dos minuts va necessitar l’equip de Toni Amor per fer el primer. L’autor Sergio Cirio. I sis minuts després, Gamiz en feia el segon. La pilota li cau a la cama dreta i, d’aquesta manera, l’envia al fons de la xarxa. Cristian Teran va fer-ne el tercer abans del descans. Ja a la segona part, Cirio feia el quart i en aquesta falta, Liñán, de cap, rematava al fons de la xarxa i feia el 5 a 0 definitiu.
L’Eivissa continua líder, però el Mallorca B el segueix de prop. Ahir, victòria in extremis davant el Manacor. Jaume Pol, de cap, va fer l’únic gol del partit. L’equip de Pepe Gálvez amb 58 punts es manté a dos punts de l’Eivissa.
Victòria també UN a Zero del Constància davant el Santa Catalina. Gol de Chus Seco al minut 66 de partit.
Triomf també del Platges de Calvià, 2 a UN, davant el Santanyí. Tots a la segona part. Adrián en feia el primer al minut de la represa. Pacheco, de falta, al minut 67 de partit en feia el segon. I també de falta, al minut 76, Albert Coll escurçava distàncies.
I victòria 3 a 2 del Llosetense davant el Mercadal, que jugava de groc. Al minut 32, Húescar avançava l’equip de Julián Calzada. Just començar la segona part, Rafita feia l’empat a UN. Juanan, primer, i Carlos González, després, feien el dos i el tres a UN.
Ja al minut 78, Robert feia el segon del Mercadal. Al final 3 a 2. L’equip de Sant Martí continua en zona de descens. Jugats ahir també. Empata a dos entre Collerense i Binissalem i victòria, 0 a UN del Son Cladera al Camp de l’Esporles.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre