Necessita guanyar a La Línea per seguir amb opcions d'ascens
La Unió Esportiva Eivissa ha fet avui dissabte el darrer entrenament abans de partir cap a Andalusia, on demà visitarà el camp de la Balompédica Linense. La victòria de diumenge passat contra el Talavera, la primera amb Pablo Alfaro a la banqueta, ha permès els pitiüsos viure la setmana amb tranquil·litat i afrontar el desplaçament a un camp complicat amb l’esperança de disputar el play-off. El porter Àlex, per lesió, i Fobi, concentrat amb la sub 21 de Ghana, són les úniques baixes per al tècnic aragonès.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa